Jeg brænder for kvalitetsprodukter med gode ingredienser og gennemtænkte formuleringer. Som frisør og hårolog udvælger jeg kun produkter, som jeg selv kan stå inde for. Hårologi køre med deres refil-system, som jeg synes er et virkeligt fedt koncept, hvor man kan genbruger sine flasker 1-2 gange før man skifter dem.